Politechnika Koszalińska - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Zarządzanie marketingowe

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0611-ZARZ24ZM Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Zarządzanie marketingowe
Jednostka: Wydział Nauk Ekonomicznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak)
Język prowadzenia: (brak danych)
Pełny opis:

Specjalność: Zarządzanie marketingowe

Kierunek: Zarządzanie

Kierownik specjalności: dr Ewa Kasperska

Opis specjalności

Celem specjalności jest przekazanie niezbędnej wiedzy na temat marketingowego zarządzania organizacją. Znajomość istoty marketingu, instrumentów marketingowych oraz najnowszych trendów z dziedziny technik komunikowania się z rynkiem służy określaniu celów i budowy strategii oraz planów marketingowych.

Profil absolwenta

Studenci, w toku realizacji przedmiotów specjalizacyjnych, poszukują odpowiedzi na fundamentalne, z punktu widzenia menedżerów, pytania o przyczyny i uwarunkowania sukcesów i porażek rynkowych zarówno firm, jak i innych podmiotów funkcjonujących w konkurencyjnych warunkach, a także karier osobistych. Uzyskana wiedza i umiejętności pozwalają im na pracę na samodzielnych stanowiskach w różnego typu organizacjach. Wykształcają umiejętności z zakresu:

  • zarządzania firmami i organizacjami,
  • analizy rynku, badań rynkowych,
  • budowy strategii i biznes planu i opracowywania planów marketingowych,
  • organizacji zespołów ludzkich,
  • umiejętności z zakresu technik sprzedaży,
  • negocjacji,
  • przyswajania współczesnych technik komunikacji wykorzystywanych w kontaktach z klientem,
  • opracowania programów promocyjnych i kreowania wizerunku firmy.

Potencjalne miejsca pracy

Po zakończonym toku kształcenia studenci mogą ubiegać się o pracę w przedsiębiorstwach produkcyjnych, usługowych i handlowych w działach marketingu, sprzedaży oraz badań i rozwoju, a także organizacjach non profit, jednostkach samorządu terytorialnego i wszędzie tam, gdzie wymagana jest znajomość zachowań nabywców, metod konkurowania o klienta i komunikacji z rynkiem.

Obszary tematyczne

  • Zachowania nabywców na rynku
  • Instrumenty promocji
  • Digital marketing
  • Techniki sprzedaży
  • Marketing społeczny
  • Wyzwania współczesnego marketingu
  • Techniki Informacji marketingowej
  • Strategiczne planowanie marketingowe

Zajęcia w cyklu "Semestr letni roku akademickiego 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-06-12
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: (brak danych)
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr letni roku akademickiego 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-06-10
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: (brak danych)
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr letni roku akademickiego 2019/2020" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2020-02-17 - 2020-06-14
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: (brak danych)
Koordynatorzy: Adam Kędzia
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Koszalińska.