Politechnika Koszalińska - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się

Kontakt

Helpdesk techniczny USOSweb

Najczęściej zadawane pytania

Zanim napiszesz zapoznaj się z najczęsciej występującymi problemami i ich rozwiązaniami.

L.p.ProblemRozwiązanie
1 Dane do logowania z IRKi nie działają Patrz punkt 2. i 3.
2 W czasie logowania otrzymuje komunikat: Dostarczone dane uwierzytelniania nie mogą zostać uznane za poprawne. Spróbuj skorzystać z opcji 'zapomniane hasło'. Jako login należy podać numer PESEL.
3 W czasie próby odzyskania hasła otrzymuje komunikat: Użytkownik nieznany. Dziekanat nie założył dla Ciebie konta umożliwiającego zalogowanie się lub twoich danych nie ma jeszcze w systemie USOS. Zgłoś się do dziekanatu.
4 Udało mi się zalogować, ale system informuje mnie, że jestem nieznanym użytkownikiem. USOSweb nie ma jeszcze kompletu danych na twój temat. Należy spróbować zalogować się ponownie po następnej migracji danych (następnego dnia rano).
5 Wypełniając oświadczenie studenta o spełnianiu warunków do podjęcia i kontynuowania studiów stacjonarnych w uczelni publicznej bez wnoszenia opłat, popełniłam błąd...... Czy jest możliwość wypełnienia wniosku ponownie? Tak. Zgłoś w dziekanacie prośbę o usunięcie błędnego oświadczenia. Po następnej migracji pojawi się możliwość ponownego złożenia wniosku.
6 W systemie widnieje nieaktualny adres e-mail, nazwisko itd. Zgłoś się do dziekanatu.